Hvorfor skal jeg bruge MitID

Misbrug af personlige oplysninger og identitetstyveri udgør desværre stadig en potentiel trussel, i den digitale verden. Ved at kræve verifikation med MitID, styrker vi vores sikkerhedsforanstaltninger og minimerer risikoen for, at uautoriserede personer opretter rum i en anden persons navn.

 

Hvad betyder det for dig som kunde (privat og erhverv)?

Som kunde hos Nettolager betyder denne ændring, at du vil blive bedt om at verificere din konto ved hjælp af MitID, næste gang du logger ind på din konto hos os. Denne proces er hurtig, enkel og blot en ekstra forsikring om, at dine data er beskyttet på bedst mulig vis.

 

Er du erhvervskunde? Har du en erhvervskonto hos Nettolager, skal du blot bruge dit firmas MitID Erhverv, til at verificere din firmakonto hos os. Herefter vil du kunne bruge og leje rum i app’en og på vores hjemmeside, som du tidligere har kunnet.

 

Hvordan fungerer MitID-verifikationen?

Når du logger ind på din Nettolagerkonto, vil du blive omdirigeret til MitID’s verifikationsside, hvor du bliver bedt om at verificere din identitet. Dette skal KUN gøres én gang, når du som ny kunde opretter en profil hos Nettolager, eller når du som eksisterende lejer, bliver bedt om det.

Når du har verificeret din profil med MitID, skal du ikke gøre dette igen. Du vil efterfølgende kunne logge ind/ud og leje opbevaringsrum på din verificerede konto, som du før har kunnet.

 

Hvad hvis jeg er digitalt fritaget?

Vi forstår, at nogle af vores kunder er fritaget fra digital verifikation, af forskellige årsager. Hvis du er digitalt fritaget og ønsker hjælp til oprettelse, beder vi dig venligst kontakte Nettolagers kundeservice på tlf. 70 230 255 eller skrive til os på kundeservice@nettolager.dk mellem kl. 8.00 og 18.00 alle ugens dage.

 

Vi værdsætter dit samarbejde og din forståelse!

 

Vi ved, at det kan virke som et ekstra trin, men denne ændring er nødvendig, for at beskytte både dig og dine data. Din sikkerhed er vores højeste prioritet og vi er taknemmelige for din støtte, i denne proces.

 

Har du spørgsmål vedrørende MitID-verifikationen? Tøv ikke med at kontakte Nettolagers kundeservice på tlf. 70 230 255 mellem kl. 8.00 og 18.00 alle ugens dage, eller skrive til os på kundeservice@nettolager.dk.

 

Tak for din forståelse. Sammen sikrer vi, at dine oplysninger er i gode hænder.